Ranking numeru:

2

Ilość wyszukań:

165

Pierwsze szukanie:

2019-09-12

Ostatnie szukanie

2021-01-23

Kierunkowy

+48

kto telefonowałLokalizacja numeru 78944011

Linki dla Ciebie

Kto dzwonił z numeru 78944011

  • Numer telefonu Komentarz
    78944011 To jakaś hujnia. Wysyłają żądanie zapłaty za telefon na kartę przedstawiając się jako polkomtel a w rzeczywistości numer jest u innego operatora. Kolejny przykład wyłudzania kasy.
    78944011 BOW Infos windykacja.
    78944011 Podaje sie za operatora PLAY...oszust... i takiego nr nie ma gdy dzwoniłam. Ze też ludzie mają tyleeeeee wolnego czasu... Masakra
    78944011 To jakaś hujnia. Wysyłają żądanie zapłaty za telefon na kartę przedstawiając się jako polkomtel a w rzeczywistości numer jest u innego operatora. Kolejny przykład wyłudzania kasy.
    78944011 Oszuści !!
    78944011 To jakaś hujnia. Wysyłają żądanie zapłaty za telefon na kartę przedstawiając się jako polkomtel a w rzeczywistości numer jest u innego operatora. Kolejny przykład wyłudzania kasy.
    78944011 Podaje sie za operatora PLAY...oszust... i takiego nr nie ma gdy dzwoniłam. Ze też ludzie mają tyleeeeee wolnego czasu... Masakra
    78944011 Podaje sie za operatora PLAY...oszust... i takiego nr nie ma gdy dzwoniłam. Ze też ludzie mają tyleeeeee wolnego czasu... Masakra
    78944011 To jakaś hujnia. Wysyłają żądanie zapłaty za telefon na kartę przedstawiając się jako polkomtel a w rzeczywistości numer jest u innego operatora. Kolejny przykład wyłudzania kasy.
    78944011 Żądał 265,54 zł w celu konsekwencji wynikających z zadłużenia wobec POLKOMTEL XD
    78944011 To jakaś hujnia. Wysyłają żądanie zapłaty za telefon na kartę przedstawiając się jako polkomtel a w rzeczywistości numer jest u innego operatora. Kolejny przykład wyłudzania kasy.
    78944011 ,,W celu unikniecia konsekwencji wynikajacych z zadluzenia wobec POLKOMTEL z konta 2...53 nalezy pilnie wplacic 305,27 PLN rachunek POLKOMTEL. BOW INFOS'' Takiego sms dostałem od tego numeru
    78944011 Podaje sie za operatora PLAY...oszust... i takiego nr nie ma gdy dzwoniłam. Ze też ludzie mają tyleeeeee wolnego czasu... Masakra
    78944011 Oszust tym razem podał się z Polsatu !
    78944011 To jakaś hujnia. Wysyłają żądanie zapłaty za telefon na kartę przedstawiając się jako polkomtel a w rzeczywistości numer jest u innego operatora. Kolejny przykład wyłudzania kasy.
    78944011 Dostawałem jak przedmówcy sms w sprawie zadłużenia wobec polkomtel. Coś mnie tknęło, żeby zadzwonić na infolinie plusa i się dowiedzieć. Faktycznie miałem zaległość na jakimś starym koncie, z którego rezygnowałem, przenosilem numery i inne szmery bajery.
    78944011 SMSy z tego numeru to próba wyłudzenia pieniędzy za rzekomo nieopłacone faktury w sieci Play. Nie oddzwaniać, nie płacić! Najlepiej skontaktować się z biurem obsługi klienta Play i dowiedzieć się czy są jakieś zaległości lub zalogować się do Play24.
    78944011 To jakaś hujnia. Wysyłają żądanie zapłaty za telefon na kartę przedstawiając się jako polkomtel a w rzeczywistości numer jest u innego operatora. Kolejny przykład wyłudzania kasy.
    78944011 Żądał 265,54 zł w celu konsekwencji wynikających z zadłużenia wobec POLKOMTEL XD
    78944011 Dostawałem jak przedmówcy sms w sprawie zadłużenia wobec polkomtel. Coś mnie tknęło, żeby zadzwonić na infolinie plusa i się dowiedzieć. Faktycznie miałem zaległość na jakimś starym koncie, z którego rezygnowałem, przenosilem numery i inne szmery bajery.
    78944011 SMSy z tego numeru to próba wyłudzenia pieniędzy za rzekomo nieopłacone faktury w sieci Play. Nie oddzwaniać, nie płacić! Najlepiej skontaktować się z biurem obsługi klienta Play i dowiedzieć się czy są jakieś zaległości lub zalogować się do Play24.
    78944011 Mnie też chciał oszukać, podając się za przedstawiciela Play i chcąc wyłudzić 600zł.
    78944011 To jakaś hujnia. Wysyłają żądanie zapłaty za telefon na kartę przedstawiając się jako polkomtel a w rzeczywistości numer jest u innego operatora. Kolejny przykład wyłudzania kasy.
    78944011 Oszust tym razem podał się z Polsatu !
    78944011 Podaje sie za operatora PLAY...oszust... i takiego nr nie ma gdy dzwoniłam. Ze też ludzie mają tyleeeeee wolnego czasu... Masakra


Opisz nr który do ciebie dzwonił, przekaż opinie innym.


78944011

Podaje sie za operatora PLAY...oszust... i takiego nr nie ma gdy dzwoniłam. Ze też ludzie mają tyleeeeee wolnego czasu... Masakra


Zeskanuj kody QR dla numeru 78944011

Zadzwoń78944011 Facebook78944011 Google+78944011 URL78944011

Inne komentarze, oceń inne numery telefonów

42641811

Geers Aparaty Słuchowe

88518888

Gabinet Psychologiczny

81532209

MAK - Pracownia Biżuterii Srebrnej Ceramiki Artystycznej GALERIA 22

22455670

Głuchy telefon

51066277

Naciagaczka z olx, nieslowna cwaniara. Ostrzegam!

91462308

Jacek Surdyk

69403417

Dzewoni raz ...dziekuje nie jestem zainteresowany...po sekundzie dzwoni drugi raz i trajkocze smieje się jak debilka....słyszy wypie...lać....dzwoni 3 raz i ma pretensję że ją obrażąm...to po ch...j dzwoni tyle razy skoro raz podziękowąłem....co za ameby

73179037

Interkadra

692517679

ELA

734818198

naciągacz.

56622692

Księgarnia Matras 28

46833043

Ekonomik. Ośrodek szkolenia kierowców. Bełc T.

78791352

Dzwoni a jak mówię ze mu ryj rozwale to się rozłącza

69328078

Krzak. PPHU. Krzak S.

79262634

PROFESJONALNA FIRMA INFORMATYCNZA

50322824

Po odebraniu rozłącza się!

66601481

Pro Tech Service s.c. Nikołajew P., Wiktor C.

79859883

Miłość mojego życia

50452317

Animar. FPHU. Kamieniarstwo, akcesoria i piwniczki nagrobkowe, wyroby z drewna i sauny. Peter A.

664280059

Gluche telefony no godzina...

66846803

EMDe. PPHU. Dusza M.

22844748

Zarat SA

50337281

Przybyś

78926508

Oszust. Wyłudzają dane. Skrajnie natarczywi.

516527435

psychol

60191434

Zaborek B.R. Agencja ubezpieczeniowa Amplico Life S.A.

42650444

Szkoła Podstawowa nr 116

73900852

Natretny

50500808

Trager. Gorzelak Jarosław

519521458

kto ty jestes

79625909

Romski. PW. Krischker R.

50097939

Irytujący. Kilka razy dziennie. Info o wygranej, mimo że w nic nie grałem

65610653

Nękanie

22865493

LOGMA Sp. z o.o.

65615621

Nękający

510671359

wysyla syf na WhatsApp

517610002

numer

501276843

Numer prywatny

69035841

Lol


Numery kierunkowe krajów

(+542475) Argentina +54 Rojas 2475
(+492334) Germany +49 Hagen-Hohenlimburg 2334
(+918540) India +91 Nagarkurnool- Mahabubnag 8540
(+4644) Sweden +46 Kristianstad 44
(+441651) United Kingdom +44 Oldmeldrum 1651


Twoja opinia o numerze telefonu 78944011

Dodaj swoją opinię na temat tego numeru telefonu, być może ty wiesz kto dzwonił z numeru 789 440 11 lub jest to Twój numer telefonu i możesz go skomentować. Oceń czy ten numer telefonu (48 78 94 40 11) jest bezpieczny i można odebrać ten telefon. Jeżeli ktoś dzwonił z tego numeru telefonu do Ciebie, ktoś telefonował, lub wysłał Ci jakiś płatny SMS, proszę dodaj swoją opinię na naszej stronie. Nie zachowuj informacji kto dzwonił tylko dla siebie. Podziel się opisem i własną opinią opis swojego doświadczenia z tym numerem telefonu, użyj naszego formularza i pomagaj innym naszym użytkownikom. Dziękujemy za Twoją recenzję.


78944011 Słownie...

siedemset osiemdziesiąt dziewięć czterysta czterdzieści jedenaście



Możliwe zapisy numeru 78944011

numer telefonu +4878944011 +4878944011 numer telefonu 004878944011 004878944011
numer telefonu 789 440 11 789 440 11 numer telefonu 78 94 40 11 78 94 40 11
numer telefonu 789 44 01 1  789 44 01 1 numer telefonu 78-94-40-11  78-94-40-11
numer telefonu 0048 789-440-11 0048 789-440-11 numer telefonu 00 48 789 44 01 1 00 48 789 44 01 1
numer telefonu +4878944011 (+48)78944011 numer telefonu (789) 44 0 11 78 94 40 11

Zobrazowanie numeru 789 440 11

789 440 11

Linki



Ostatnie 30 numerów telefonów

4, 513783263, 502827248, 501361602, 516943862, 222925008, 223270122, 500935629, 603269500, 574477460, 508630110, 533357301, 732080586, 732081605, 726325044, 503209049, 673488343, 48, 697, 265358968, 793743171, 667020373, 571173974, 791558269, 666075992, 2147483647, 512768587, 512490384, 576110568, 571100478,

Kto dzwoni/Bloker na Android

Pobierz z Google Play Kto Dzwoni

Zeskanuj i pobierz Aplikację

QR CODE Kto Dzwoni

Pobierz bezpośrednio ze strony

Pobierz aplikacje kto dzwoni

Ostatnie Opinie

78944011

Monitoruj numer 78944011

Wpisz swój adres e-mail aby zawsze wiedzieć, gdy ktoś zamieści jakąś opinię na temat numeru telefonu 78944011

Statystyki

Ilość odsłon : 320409192
Odsłon dzisiaj : 171055
Ilość komentarzy : 3024591
Oceny pozytywne : 1883029
Oceny neutralne : 733729
Oceny irytujące : 60033
Oceny niebezpieczne : 347799

Pobierz aplikacje Android, szuka w bazie 3024591 komentarzy

Aplikacja Android Kto Telefonował

Pobierz aplikacje mobilną

Numer 78944011

numer

Telefon dla Ciebie

Telefon dla Ciebie LG Leon
Model: LG Leon
Procesor: 1.2GHz quad-core
RAM: 1GB
Pamięć wewnętrzna: 8GB
Kamera z tyłu: 8-megapixel
Przednia kamera: 0.3-megapixel
Rozmiar ekranu: 4.50
Rozdzielczość: 480x854 pixels
Wymiary: 129.90 x 64.90 x 10.90

Kto dzwonił z 78944011?

Kto dzwoni
Zainstaluj darmową aplikację. Wyświetla i lokalizuje kto dzwoni.